Peticijos galiojimo laikas pasibaigęs (galiojo iki 2013-05-01)

Už teisę Lietuvoje pasirinkti gimdymo aplinkybes ir gauti tinkamą pagalbą

Komentarai


Onaliasagitarius | 2015-12-20 21:29
Ir as ignoruoju tas visas ziains, kazkokia nesamone taip brautis ir transliuoti kiekviena judesi ir stresuoti zmogu Kai gims vaikelis, tada ir pasidziaugsim mes jau pasipuosem namus ir eglute, gaila netikra, bet isvaziuoju namo i LT Kaledoms tai nenorejau tikros eglutes palikti vienos http://iwdekutojfp.com [url=http://nfdima.com]nfdima[/url] [link=http://afzrtdex.com]afzrtdex[/link]
Deric | 2015-12-20 21:27
shioje istorijoje tkursta dar vieno personazo.suraskite ji ir gyvenimas prashvis.nustumkite laikinai praeiti i shona,susiraskite gyvenimo drauga,susigrazinkite praeiti ir visos problemos,kelusios liudesi ir panika,kels shypsni.gaila,bet chia tik teorija.mano mama visada sakydavo,kad vietoj patarimu labiau noretu gauti pinigais.nuoshirdziai linkiu sekmes. http://giaycfl.com [url=http://fzivhicdz.com]fzivhicdz[/url] [link=http://cpkooy.com]cpkooy[/link]
Dzemal | 2015-12-19 15:12
nenori viesumo, nebuk <a href="http://lhdlprww.com">hencogiere</a>. kitaip ir buti negalejo.nors pati elgiuosi analogiskai, t.y. samoningai ignoruoju visas ta paparacini spama, bet piktintis nevera. taip jau pasaulis sukasi. o kad sokolado drozles, Beatos knygos ir darbo knygos siemet bus pagrindines dovanos, nuspresta jau senai. nei vienos dovanos is prekybos centro!!! grieztai
Doki | 2015-12-19 15:09
istorija, kuri sukelia daug<a href="http://xmvumtfqv.com"> jsuamu</a> _ ivairiapusiu, noriu pasakyti, kad uzjauciu tave, taciau geriau pagalvok, del to, kad susidejai su vedusiu vyru, juk taip ar ne, reikejo palaikyti atstuma nuo pat pradziu, juk jis vedes, dabar sulaukei to, ka dabar ir turi_dalele jo ir daugiau nieko, buk stipri, tuomet kai ispirksi savo kalte skausmu, asaromis ir atsidavimu savo vaikui, tik tuomet i tavo gyvenima ateis vel sviesios dienos, galbut-yra tokia galimybe, kad vyras paliks savo zmona del taves ir vaikelio, bet ar tai neprisauks dar didesniu bedu? tiesiog buk stipri, pradek gyventi savo gyvenima, pamirsk ji,,jis jau ne tavo
Julio | 2015-12-19 09:59
Juokinga, bet man sita zinia apie Kate irgi parnese dukra is molokkys. Sako, mama, ar zinai naujiena:) Tiesa, mokykla mergaiciu, gal joms aktualu tokios naujienos:) Kas del demesio, esu tokios pacios nuomones, bet neesu tikra, kad jiems labai nepatinka tas demesys, turint minty, kad Kate is paprastos seimos, bet cia tik pasvarstymai. Visiems geros dienos. xx http://olwsutzfan.com [url=http://ryqkxqnuu.com]ryqkxqnuu[/url] [link=http://orozydt.com]orozydt[/link]
Julie | 2015-12-19 09:56
Ar galima tegtii, jog ŽINAI, kad NIEKO nežinai? – Lyg Filosofijos vėliava.Sokratas rado įtaigią formulę savo minčiai išreikšti: taupią ir aiškią, – ko mums taip dažnai pritrūksta.Kiek daug manančių – taip pasakyti negalima. O juk supranta, kas pasakyta?Tai tipiškas pavyzdys, kai neskiria pypkės nuo cibuko (autorė liaudis sako raiškiau). Ir Vitgenšteinas ne iškart perprato kalbą veikiant kontekste. Nelabai aišku, kokią realybę atspindi visokios aporijos ir pašaliniai sprendiniai, tai tą reikia ir tirti, jei įdomu. Nesitikint nepavyti vėžlio. http://lqtxbcp.com [url=http://ipjtuntixt.com]ipjtuntixt[/url] [link=http://qycjwmu.com]qycjwmu[/link]
Robert | 2015-12-19 07:14
and limes on hand and you’ll add flavor, <a href="http://pqhslcsper.com">diemisnon</a> and brightness to soups, tomato sauces, stir fries, smoothies and salad dressings.Go ahead, give a little squeeze.With just these nine simple
Ginamarabe | 2015-12-18 05:50
Sveika Beata,kaip aš su tavim sutinku, dėl heorcgienės. Lygiai taip pat, kaip ir tu, vengiu ir neskaitau jokių straipsnių, nes man čia absurdų absurdai. Pakartosiu tavo šūkį: duokit jiems gyventi! Nes gi jie tokie pat žmonės ir turi teisę ir gyventi ir ramiai sau laukti vaikelio. Labai tikiuosi, kad jie irgi nereaguoja nieko neskaito ir tiesiog sau džiaugiasi neštumu bei laukimu Eglutė labai graži. Įsivaizduoju kokia graži bus eglutė jsų namuose papuošta naujais žaisliukais Gražios dienos!
Kunprim | 2015-12-18 02:28
Mane tik stebina, kaip tie žmonės tampa tioakis fanatikais, kad sugeba ne tik kokioje nors konkrečioje teorijoje užsiblokuoti, bet ir visą pasaulėžiūrą susiformuoti iš rinktinių idiotizmų. Gal yra koks alternatyvaus požiūrio universitetas, kur studijuoja busimieji šarlatanai?Kaip kad ir tas fizikas iš siaubo skyrelio atrodo, kad turi po idiotišką atsakymą (be abejo pagrįstą II termodinamikos dėsniu) kiekvienu fizikos klausimu. Arba jis turi reaktyvinę fantazijos, arba rimtai investuoja laiką į absurdo studijas.
tratata | 2013-04-26 14:46
o gal galima reikalauti teisės rinktis, kur apendicitą operuotis? gal aš namuose noriu? ir gydytoją prašom man pristatykit, nes tokia mano teisė.
cilia | 2013-02-27 17:08
Halina Golubovska
Sveiki, nežinau, ar naminių gimdymų temai čia vieta, bet tai, kas dabar vyksta Lietuvoje šia tema - peržengia visas žmogiškumo, prigimtinės teisės ribas. Labai kviečiu visus palaikančius pasirašyti peticiją http://www.e-peticija.lt/parasai/119 Palaikykite moteris, norinčias turėti pasirinkimo laisvę, kur gimdyti. Jos ne beprotės ir tikrai ne vaikų žudikės, kaip šaukia spauda... o kas spaudai, aišku, belieka. Namų gimdymai ir garsiosios pribuvėjos veikla vyksta Lietuvoje nuo 1991 m., o kažkam "paskaudo" šis faktas po tiek metų. Matyt, didėjantys namų gimdymų skaičiai (nors jie vis tiek visose šalyse tesudaro 1-2 proc.) medikų klanui mažina klientų skaičių, o dar neduokdie ims žmonės masiškai "atsipeikėti".... Akivaizdžiai užsakytas tas ikiteisminis tyrimas, tos kratos, šeimų bauginimai, apklausos, filmų apie naminius gimdymus kūrėjų tasymas. Daugybė straipsnių dabar šia tema. Namie vaikelius pasitikom ir mes, tai ka dabar? Na, ir "Lengvas raganavimas" kompe turiu. http://vimeo.com/60268397 Nusikaltėlė? Sulauksiu kratos? Tardymo? Mano pažįstamų ratas platina dabar tokį laišką-kvietimą pareigūnams "atvykti į kratą" http://www.facebook.com/photo.php?fbid=486413548072663&set=a.200597399987614.45550.100001120666207&type=1&theater . Tai lyg tokia mini akcija, su ironija. Beje, šiandien lrytas.lt dešinėje pusėje truputį žemiau yra Dienos klausimas šia tema. Prašau palaikančius išreikšti savo nuomonę.
Mama | 2013-02-27 10:39
turim septynis vaikučius ir anūką; jauniausiai dukrai - šešeri... Visi vaikai gimė ligoninėje. Su paskutiniais keturiais iš karto po gimdymo (po 4 val.) parvažiuodavome namo. Nebuvau reikli gimdymo aplinkai, manęs netrikdė jokia aplinka ar žmonės. Kartu buvo Vyras ir mano ateinantis vaikelis. Niekam nieko ir niekada nemokėjome. Ačiū Dievui, mano gimdymai buvo įprasti (natūralūs). Ir dabar gimdyčiau ligoninėje, paskui, jei viskas gerai, važiuočiau namo - esu laisvas žmogus ... Namuose negimdyčiau, tačiau pritariu tiems tėveliams, kurie nori gimdyti namuose. Niekam kitam daugiau nerūpi tavo vaiko gyvybė ir sveikata, kaip tau pačiam... o nuo nelaimių niekas neapsaugotas - nei ligoninėje, nei namuose...kažkodėl dėl nelaimių įpratome kažką apkaltinti... svarbu, kad gimdymas namuose būtų ne mada, o apsisprendimas iš vidinio poreikio
Saulė | 2013-02-11 16:24
Galvoju apie savo ir būsimų vaikų ateitį, nors jų artimiausiu metu dar neturėsime. Žmogus yra gamtos dalis, o gimtis gamtoje yra natūralus, ramus ir labai gražus procesas, taip suvokiu ir žmogaus gimimą. Gimdymas ligoninėje, supant nepažįstamiems žmonėms, elektros prietaisams, geležinėms lovoms ir visai kitai ligoninių atributikai, toli prasilenkia su jaukumu, kurio taip reikia gimdyvei atsipalaiduoti, nurimti. Lietuvoje vis dar gimdoma tokia poza, kuri yra patogi daktarui, o ne gimdyvei – mano manymu, tai yra kliūtis lengvam gimimui, sudaroma prielaida medicininiam įsikišimui, stangiantis palengvinti gimdyvei: epiziotomijai (tarpvientės kirpimui medicininėmis žirklėmis), Cezario pjūviui ir kt., kurių galbūt nebūtų prireikę vien dėl patogesnės pozos gimdant. Faktas, kad gimdant namuose ar natūralaus gimdymo centruose gimdyvėms rečiau prireikia medicininės intervencijos. Faktas, kad beveik visoje Europoje jau kuris laikas įteisintas akušerių asistuojamas gimdymas namuose ar natūralaus gimdymo centruose – ne tik stacionaruose. Lietuva pažeidžia žmogaus teises vis dar nereglamentuodama tokios galimybės. Noriu, kad moterys Lietuvoje turėtų galimybę, atsižvelgiant į jų ir vaisiaus sveikatos būklę, rinktis kokioje aplinkoje ir su kokiais žmonėmis šalia gimdyti.
Vita | 2013-02-08 12:39
Esu labai dėkinga pribuvėja- akušerei, kuri padėjo pasitikti pimą vaikelį. Antrą pasitikom dviese su vyru. Tai didžiulė šeimos šventė ir aš už galimybę nuspręsti kaip tai turi vykti- namie ar ligoninėje.
Sonata | 2013-02-05 18:31 Parodyti komentarą
Na, panašu, kad kažkam norisi grįžti į nežinau kuriuos laikus. Gal tuomet bulvių lauke galima gimdyti??? Aš už kiek įmanoma artimesnes namų aplinkai sąlygas, kurios būtų sudarytos profesionaliuose ir patikimuose gimdymo namuose, nei įprastus namus paversti steriliais gimdymo namais, kas iš tikrųjų beveik neįmanoma. Juk ne visada gyvenime galime vadovautis norais, kartais tiesiog reikia vadovautis protingumo principais. Čia, žinoma, tik mano nuomonė...
-18
Vaida | 2013-01-30 15:53
Na nežinau, tai juk ne akmens amžius, jei jau iš anksto matoma kad gimdymas gali būt komplikuotas tai tikrai manau ne viena nerizikuos. Tačiau jei viskas sklandu, gerai, tai kodel drausti???
Andrius | 2013-01-30 10:15
Kaip gydytojas, labiau palaikyčiau gimdymą ligoninėje. Tačiau manau, kad teisinis gimdymo ne ligoninėje reguliavimas yra būtinas.
le mama | 2013-01-28 20:03
Prieš pradėdami smerkti ir teisti žmonės dėl jų pasirinkimo, pasižiūrėkite į pasekmes. Jei ir moteriai, ir jos vaikui gerai, kame čia tragedija?

JAV niekas neverčia gimdyti ligoninėse. Moterys gimdo namuose, pagimdo po 3 - 4, o kai kurios ir 5 sveikus vaikelius namuose. Yra sertifikuotos pribuvėjos ir akušerės, kurios stebi, kad viskas eitų sklandžiai ir niekas žmonių už tai neteisia ir nepersekioja. Čia tik mes, atsilikėlių tauta, gyvenanti biurokratų priespaudoje.

Manote jiems rūpi motinų ir kūdikių sveikata? Jie tiesiog bijo, kad nebegalės "melžti" paskutinių litų iš gimdyvių ir jų šeimų už savo "paslaugas". Gėda.
Burba | 2013-01-28 16:30 Parodyti komentarą
Jau tos "sąmoningos motinos" iš didelio rašto,išeina už krašto. Ne tik gyvenimo būde,bet ir medicinoje nori grįžti į akmens amžių. Gyvenkite kaip jūs norite,tai tik jūsų asmeninis reikalas,bet jūsų vaikai nenusipelnė gimti ekstremaliomis sąlygomis. Taip-tai yra ekstremalios sąlygos. Jos visos kartoja: "Gimdymas ne liga,tad kodėl turime gimdyti ligoninėje?" Juk ligoninės ir buvo tam sukurtos! Gelbėti,padėti,saugoti. Niekada nesutiksiu su nuomone,kad namuose gimdyti yra saugu. Žinoma, komplikacijų pasitaiko ir gimdymo namuose,tačiau kur garantija,kad įteisinus namų gimdymus nelaimingų atsitikimų nepadvigubės ar net nepatrigubės?Ką tuomet "sąmoningos mamos" ims kaltinti? Akušerę? Doulą? Likimą? Tiesiog nesuvokiama.... Tikiuosi,kad Lietuvoje gimdymai namuose niekuomet nebus įteisinti!!!!
-39
Ligoninėje visoms grąsinama mirtimi | 2013-01-26 16:33
Viso mano pažįstamos moterys gimdžiusios ligoninėje man sakė kad gydytopjai jas prigrasino jog jei ne ligoninė jos ir jų kūdikiai jau būtų mirę. Tai yra juodas melas, gimdymas ne liga, 85 procentai moterų pagimdo visiškai sklandžiai.
Gydytojai temoka gąsdinti.
Jie yra mūsų visuomenės TARNAI ir esant reikalui privalo gydyti, jei gimdant namuose prireikia jų pagalbos.
Puslapiai: 123»

Palikite savo komentarą:


Saugos kodas
pakartokite paveikslėlyje matomą saugos kodą

Facebook komentarai: